Katalog
Przekładnia do modeli samolotów. Pasuje do modeli TW np. Cessna 747-1 i modeli Guanli np. Mustang P51.
Standardowa przekładnia MP-JET do silników klasy 480, o przełożeniu obrotów 4,1:1.
Łoże czołowe czeskiej firmy MP JET przeznaczone dla silników klas 500 - 650. W zestawie komplet śrubek mocujących. Waga: 5,9g
Standardowa przekładnia MP-JET do silników klasy 400, o przełożeniu obrotów 4,1:1. Otwór pod wejście na ośkę silnika : 2,3 mm
Łożyskowana przekładnia MP-JET do silników klasy 400, o przełożeniu obrotów 2,33:1. Otwór pod wejście na ośkę silnika: 2,3mm
Łożyskowana przekładnia planetarna MP-JET do silników klasy 500 oraz 600, o przełożeniu obrotów 3,33:1.
Standardowa przekładnia MP-JET do silników klasy 300, o przełożeniu obrotów 5:1.
Łożyskowana przekładnia MP-JET do silników klasy 500 i 600, o przełożeniu obrotów 1,75:1.
Łożyskowana przekładnia planetarna MP-JET do silników klasy 500 oraz 600, o przełożeniu obrotów 3,8:1.
Standardowa przekładnia MP-JET do silników klasy 400, o przełożeniu obrotów 2.33:1 Otwór pod wejście na ośkę silnika: 2,3mm
Łożyskowana przekładnia MP-JET do silników klasy 500 i 600, o przełożeniu obrotów 2,33:1.
Przekładnia standardowa do silników klasy 480 i przełożeniu 3:1. Średnica wału 3,2 mm.
Przekładnia standardowa do silników klasy 480 i przełożeniu 2,33:1. Średnica wału 3,2 mm.
Łoże czołowe czeskiej firmy MP JET przeznaczone dla silników klasy 280. W zestawie komplet śrubek mocujących Waga: 3,3g
Łoże czołowe czeskiej firmy MP JET przeznaczone dla silników klasy 400. W zestawie komplet śrubek mocujących. Waga: 5,7g
Zębatka do przekładni planetarnej 3,33:1 ø3,2
Łożyskowana przekładnia MP-JET do silników klasy 500 i 600, o przełożeniu obrotów 2,8:1. Otwór pod wejście na ośkę silnika: 3,2 mm
Standardowa przekładnia MP-JET do silników klasy 300, o przełożeniu obrotów 4,5:1.
Łozyskowana przekładnia MP-JET do silników klasy 300, o przełożeniu obrotów 5:1.
Łożyskowana przekładnia MP-JET do silników klasy 300, o przełożeniu obrotów 4,5:1.